نشست بخشی از پل میدان امام حسین یزد به دنبال وقوع سیل

معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به نشست بخشی از پل میدان امام حسین یزد به دنبال وقوع سیل و تجمع حجم بالایی از آب در زیر گذر این تقاطع، گفت: هر چند زیر گذر پل به زودی در دسترس است ولی بخش روگذر آن موقتاً مسدود خواهد بود.

«محمد جواد ابوالحسینی» در این باره اظهار کرد: به دنبال بارشهای سیل آسای اخیر در یزد و آبگرفتگی و نفوذ آب به دو طرف تکیه‌گاه پل میدان امام حسین شاهد نشست در برخی قسمتهای پل هستیم که علت آن نیز ناشی از کمبود میزان تکیه گاه به میزان شش متر است که بعد از حفاری باید به هشت متر افزایش یابد لذا در حال حاضر روی پل مسدود است.

وی افزود: البته با توجه به اظهارات کارشناسان شهرداری زیر پل اصلی تعداد زیادی شمع و سرشمع برای تکیه گاه مناسب استفاده شده است و عملاً زیر پل اصلی با مشکلی مواجه نیست.

ابوالحسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون آب کشی زیر پل انجام شده و تنها گل و لای باقیمانده مانده که تا آخر وقت امروز یا حداکثر تا فردا نظافت آن انجام و مورد استفاده جهت تردد خودروها قرار خواهد گرفت.

«محمد علمدار» مدیر فنی شهرداری یزد نیز ضمن تایید این مشکل، در این باره گفت: در حال حاضر حفاری در محل اتصال سازه پل با خاک که دچار نشست شده هستیم تا پس از بررسی کارشناسی تصمیم مقتضی در این باره اخذ شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..