اعزام تیم‌های ارزیاب بنیاد مسکن یزد به مناطق سیل زده

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این که بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است، از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل‌زده جهت ارزیابی واحدهای خسارت دیده خبر داد.

«علیرضا نادریان‌ زاده» در خصوص سیل رخ‌ داده در استان و میزان خسارات به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ ها و همچنین کمک‌هایی که بنیاد در راستای سیل به هموطنان استان انجام می‌دهد، اعلام کرد: برآورد میزان خسارت‌ های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت‌ های استان در روستاها و شهرهای استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

وی ادامه داد: بیشترین خسارت‌های سیل به شهرستان‌های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف، شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد گفت: هم اکنون بنیاد مسکن در استان برای کمک و امداد به سیل زدگان، تجهیزات و ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده اعزام کرده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

وی ادامه داد: در همین حال نیز تیم‌های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت‌های سیل به شهرستان های استان اعزام شده و در حال ارزیابی واحدهای خسارت دیده از سیل هستند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، نادریان زاده در پایان در خصوص تخصیص اعتبار به واحدهای خسارت دیده از سیل، افزود: پس از تشکیل ستاد بازسازی و اعزام تیم های ارزیاب، برآورد خسارت به مدیریت بحران کشور ارسال می‌شود تا پس از مصوبه هیأت وزیران اعتبار لازم به بانک های عامل ابلاغ و بازسازی واحدها آغاز شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..