معرفی صرافی ارز دیجیتال والکس

دنیای کریپتوکارنسی تبدیل به محلی برای سرمایه‌گذاری عامه مردم شده است. پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال و سود دهی آنها، تقریباً همه ما را به فکر کسب درآمد از طریق آن کرده است. صرافی‌های خارجی بزرگی در حال فعالیت در این بخش هستند که شاید گزینه اول کاربران ایرانی برای شروع فعالیت باشند اما صرافی‌های خارجی همواره بهترین انتخاب نیستند. فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال خارجی خطر تحریم یا بلوکه شدن دارایی شما را در پی دارد و این قوانین روزبه‌روز سخت‌تر می‌شوند که عملاً فعالیت کاربران ایرانی را با خطراتی مواجه می‌کند.

اینجا است که یک صرافی ارز دیجیتال داخلی، بهترین گزینه ممکن است. صرافی آنلاین والکس با بیش از ۴ سال سابقه، یکی از پیش‌گامان حوزه کریپتوکارنسی در ایران است. در ادامه این مقاله با صرافی Wallex بیشتر آشنا می‌شویم.

والکس یک همراه مطمئن

صرافی ارز دیجیتال والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که در زمینه‌های گوناگون اعم از برنامه نویسی، مدیریت و مالی تخصص دارند. افراد این تیم در چند سال اخیر، در خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعال بوده‌اند. تیم توسعه والکس پس از بررسی‌های فراوان بازار رمزارزها و مشکلات عدیده کاربران ایرانی برای ورود به این بازارها، تصمیم به تأسیس پلتفرم والکس گرفت. هدف اصلی والکس ایجاد بستری امن برای معاملات ارزهای دیجیتال به‌دور از هرگونه خطر تحریم، بلوکه شدن دارایی یا کلاهبرداری است.

تیمی متشکل از افراد متخصص در حوزه امنیت سایبری در والکس مشغول به فعالیت هستند و همواره در حال توسعه و بهبود زیرساخت‌های امنیتی پلتفرم والکس هستند. اطلاعات کاربران والکس به صورت SSL رمزنگاری شده است و امکان سرقت اطلاعات شخصی کاربران وجود ندارد. استفاده از تأیید دومرحله‌ای در تمامی مراحل واریز یا برداشت، امنیت حساب کاربران را بالاتر برده است. همچنین دارایی کاربران به صورت سرد یا آفلاین ذخیره‌سازی می‌شود که همین امر امکان هک یا سرقت دارایی کاربران را از بین برده است. تمامی فرایندهای مهمی که در سامانه اتفاق می‌افتد از طریق ایمیل و یا پیامک به سرعت اطلاع‌رسانی می‌شود تا امکان هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری وجود نداشته باشد.

امکانات صرافی آنلاین Wallex

آلت: بازار معاملاتی صرافی والکس

در کنار امکانات استانداردی همچون خرید و فروش ارز دیجیتال، صرافی والکس امکانات معاملاتی ویژه‌ای برای کاربرانش فراهم کرده است که نیاز کاربران ایرانی به یک صرافی خارجی را از بین برده است. شما برای فعالیت در یک صرافی آنلاین Wallex خارجی می‌بایست از طریق دلار یا یورو اقدام به خرید و فروش ارز کنید یا ارز تتر در کیف پول صرافی موجود داشته باشید. در صرافی داخلی والکس، به راحتی از طریق ریال می‌توانید خرید و فروش داشته باشید. در کنار ریال، امکان معامله جفت ارز مانند تتر و بیت کوین نیز برای کاربران فراهم شده است.

یکی دیگر از نشانه‌های یک صرافی خوب، حجم بازار آن صرافی است. هرچه تعداد کاربران فعال یک صرافی بیشتر باشد، خرید و فروش ارز در آن صرافی سریع‌تر انجام می‌شود. شما می‌توانید در صرافی والکس با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال، معامله خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

ویژگی مهم صرافی ارز دیجیتال والکس که آن را از سایر صرافی‌های مشابه متمایز می‌کند، امکان قرار دادن استاپ لاس یا همان حد سود و ضرر در معاملات است. استاپ لاس یک مدل سفارش گذاری پیشرفته است که توسط معامله گران برای جلوگیری از ضررهای احتمالی استفاده می‌شود. در بازار کریپتوکارنسی که همواره نوساناتی را تجربه می‌کند، امکان قرار دادن حد ضرر در معاملات، می‌تواند ریسک معاملات را پایین بیاورد و از ضررهای احتمالی جلوگیری کند.

همه ما از اهمیت یک اپلیکیشن کاربردی تلفن همراه آگاه هستیم. تلفن‌های همراه عضو جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما هستند و داشتن یک اپلیکیشن خوب برای انجام هر فعالیتی، یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. حال با در نظر گرفتن شرایط بازار پر نوسان کریپتوکارنسی، نیاز به یک اپلیکیشن تخصصی برای معاملات روزمره، بیش از پیش احساس می‌شود. صرافی ارز دیجیتال والکس اپلیکیشن تخصصی خود را در دو نسخه IOS و اندروید منتشر کرده است. با اپلیکیشن والکس، علاوه بر دسترسی به تمامی امکانات وب‌سایت اصلی، راحتی و سرعت در معاملات را تجربه خواهید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..