برنامه پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداری در ایام محرم

فرمانده انتظامی استان یزد از برنامه ریزی منسجم و آمادگی کامل پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری در ایام محرم خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: هر ساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همنوا با کاروان کربلا، شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در دل‌ها زنده نگه می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ماموریت‌های کارکنان پلیس در برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری شهروندان افزایش می‌یابد، افزود: آمادگی لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر امنیت عزاداران حسینی، تکلیفی است که پلیس با برنامه ریزی‌های منسجم و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

بهدانی فرد، روان سازی ترافیک و امنیت عزاداران حسینی و برنامه‌های عملیاتی در پیشگیری از جرایم را از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در این ایام عنوان کرد و ادامه داد: پلیس همگام با عزاداران حسینی و با بسیج امکانات در راستای تأمین نظم و امنیت مردم با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: پلیس در سراسر استان یزد همگام و همراه با عزاداران حسینی در برگزاری این مراسم سهیم خواهد بود و امیدواریم عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) طبق سنوات گذشته با پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت و ارتقای انضباط اجتماعی همکاری داشته باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..