رونمایی از ۲ کتاب در بافق

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ، از رونمایی ۲ کتاب عاشقانه‌های کودکانه و مهارت‌های زندگی و کیفیت زندگی کاری در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز ارجمند گفت: از ۲ کتاب عاشقانه‌های کودکانه و مهارت‌های زندگی و کیفیت زندگی کاری، به نویسندگی مریم محمد علیزاده بافقی در کتابخانه محمد مفیدی این شهرستان رونمایی شد

وی گفت: امسال تاکنون شش کتاب رونمایی شده و تا پایان تابستان سه کتاب دیگر نیز رونمایی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، رونمایی کتاب باعث می‌شود که یک نویسنده و اثرش را به بازار کتاب معرفی کنیم تا افتخاری برای شهرستان نیز باشد.

به گفته ارجمند بافق ۴۵ نویسنده فعال با ۸۵ اثر به چاپ رسیده دارد.

نویسنده کتاب گفت: کتاب مهارت‌های زندگی و کیفیت زندگی کاری شامل ۲ بخش است که بخش اول درمورد نحوه صحیح تربیت کودکان و آموزش ارزش‌ها و مهارت‌های زندگی و بخش دوم درمورد بانوان شاغل است که چگونه کار خود را مدیریت کنند تا به زندگی و تربیت فرزند لطمه‌ای وارد نشود.

مریم محمدعلیزاده بافقی گفت: مخاطب کتاب عاشقانه‌های کودکانه کودکان پنج تا ۱۰ ساله هستند که شامل اشعار مذهبی، مناسبتی و آموزشی است.

وی افزود: نوشتن کتاب عاشقانه‌های کودکانه چهار سال و کتاب مهارت‌های زندگی و کیفیت زندگی کاری دو سال و نیم به طول انجامید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..