آماده باش کلیه دستگاه‌های شهرستان مهریز برای کاهش خسارت‌های ناشی از سیل

نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مهریز به منظور هماهنگی دستگاه‌ها برای مواجهه با سیل احتمالی برگزار شد.

محمد دهقان بنادکی، در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که شامگاه روز گذشته به منظور هشدار هواشناسی در جهت پدیده بارشی پیش رو و سیل احتمالی برگزار شد، گفت: تا پایان پدیده بارشی پیش رو، مرخصی و ماموریت تمامی مدیران لغو و کلیه دستگاه‌های امدادی واجرایی شهرستان در آماده باش صد درصد می‌باشند.

فرماندار مهریز افزود: اقدامات لازم در جهت لایروبی مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان از چند روز گذشته در سطح شهر و روستاهای شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه داد.

دهقان بنادکی با تاکید بر اینکه هیچ قصوری از مدیران در خصوص خسارات سیل احتمالی پذیرفته نیست افزود: کلیه مدیران اهم از بخشداری مرکزی، ودهیاران شهرستان نسبت به اطلاع رسانی در خصوص تمهیدات لازم و پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام لازم به عمل آورند.

محمد دهقان بنادکی گفت:کلیه نهادهای حمایتی و کمک رسان مهریز از منازل محرومین و افراد تحت پوشش شهرستان بازدید و در صورت نیاز به تجهیزات و امکانات اقدام کنند.

فرماندار مهریز در پایان پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در این جریان گفت: از همین رو تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا علاوه بر آماده باش در برابر سیل احتمالی، به بهترین شکل ممکن از این نعمت الهی استفاده کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..