آمادگی ۱۸۰ گروه جهادی برای مقابله با سیل احتمالی در یزد

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش یزدی نیوز علی اصغر سلمانی افزود: اردیبهشت ماه امسال بود که بارش سنگین باران منجر به سیل و ایجاد خسارت شد به گونه‌ای که قریب به ۲۰۰ گروه جهادی بلافاصله با تمام امکانات در مدت ۴۸ ساعت از لحظه وقوع حادثه مشغول به کمک رسانی بودند.

وی افزود: سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یزد تصریح کرد: جهادگران بسیجی یزدی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویداد‌هایی دارند معمولا با ایجاد قرارگاه‌های موقت، بهترین خدمات را در کمترین زمان ارائه می‌دهند.

سلمانی ادامه داد: هماهنگی با ارگان‌های خدمات رسان همچون آتش نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان یزد است.

بخش نظردهی بسته شده است..