قطع برق ۷ اداره به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق منطقه‌ای یزد: برق هفت اداره به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف در پیک بار تابستان قطع شد.

به گزارش یزدی نیوز، سید عباس حسینی در نهمین نشست کارگروه مدیریت مصرف برق استان، درباره وضعیت روشنایی معابر شهری، روستایی، مسیر‌های بین شهری استان و بخش‌های تجاری و مبادی ورودی شهر‌های استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، ضمن تعدیل روشنایی معابر شهری با تاکید بر حفظ امنیت مردم، صرفه جویی ۱۳ مگاواتی مصرف برق را منجر شده است.

وی افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به بازدید و کنترل شبانه اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان، وضعیت روشنایی بخش‌های تجاری شهر‌ها و اقدامات مورد نیاز ابن بخش‌ها به سازمان‌های نظارتی استان گزارش شود.

حسینی با اشاره به پایش مستمر مدیریت مصرف ادارات استان و صدور ۸۰ اخطاریه و قطع برق ۷ اداره به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف در پیک بار تابستان اظهار داشت: مقرر شد گزارش ادارات پرمصرف به صورت هفتگی ارائه شده و پیشنهاد‌های اصلاحی نظیر نصب دیزل ژنراتور و استفاده از سامانه خورشیدی به استانداری یزد ارسال شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق منطقه‌ای یزد تأکید کرد که پیگیری تعطیلی و دورکاری ادارات در روز‌های پنجشنبه ایام پیک بار نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان یزد انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات و نتایج مدیریت مصرف استان در طول یک هفته گذشته، هماهنگی با اصناف به منظور عدم فعالیت در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۷.۳۰ صورت گرفته و اصناف استان نیز برای همکاری در این بازه اعلام آمادگی کرده‌اند.

حسینی افزود: با توجه به تداوم افزایش دمای کشور و در پی آن افزایش مصرف برق، پیگیری ذخیره سازی و تامین سوخت مورد نیاز واحد ۲۵ مگاواتی خود تامین چادرملو توسط سازمان صمت استان و معاونت برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای یزد انجام می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

بخش نظردهی بسته شده است..