مدیرعامل هلال احمر یزد:

واژگونی اتوبوس در محور یزد به ابرکوه ۲۲ مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی اتوبوس بیرجند - شیراز در محور یزد به ابرکوه خبر داد و گفت: این حادثه ۲۲ مصدوم بر جا گذاشت.

محسن حرازی زاده اظهار داشت: اتوبوس بیرجند – شیراز ساعت ۴:۴۷ صبح امروز در کمربندی ابرکوه، بعد از پمپ بنزین، روبروی مسجد خاتم الانبیا (ع) واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهید حیدری و مسجد امام خمینی (ره) ابرکوه با دو خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

حرازی زاده عنوان کرد: این حادثه ۲۲ مصدوم داشت که بلافاصله تیم‌های امدادی هلال احمر با دیگر نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی مشغول به امدادرسانی و اقدامات اولیه درمانی پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: دو نفر از حادثه دیدگان سرپایی و پنج نفر از مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر از مصدومان با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است اما به نظر می‌رسد ترکیدگی لاستیک، عامل این حادثه بوده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..