اجرای طرح خرید دام مازاد پرواری در استان یزد

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان یزد: این طرح از نظر زمان و مقدار محدودیتی ندارد و تا زمانی که متقاضی فروش دام سنگین و سبک در استان باشد، ادامه خواهد یافت.

به گزارش یزدی نیوز، نادر سلیم گفت: طرح خرید و ذخیره سازی ذخائر استراتژیک از محل دام مازاد استان حسب دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی کشور در استان یزد به عنوان اولین استان کشور از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ با مباشری تشکل‌های دامداران و دامداران بزرگ با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار استان شروع شد.

 

سلیم بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ راس گوساله نر پرواری طبق دستورالعمل‌های کنترل کیفی بصورت پنج تکه منجمد و ذخیره سازی شده است.

 

وی افزود: تاکنون متقاضی برای فروش بره نر پرواری نداشته ایم و اخیرا مباشرانی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این زمینه معرفی شده اند که در حال انجام مقدمات عقد قرارداد هستیم و کار خرید دام سبک نیز بزودی شروع می‌شود.

 

مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان یزد، افزود: این طرح از نظر زمان و مقدار محدودیتی ندارد و تا زمانی که متقاضی فروش دام سنگین و سبک در استان باشد، ادامه خواهد یافت.

بخش نظردهی بسته شده است..