نجات جان شهروند مهریزی پس از هشت روز در چاه

رییس آتش نشانی مهریز گفت:‌ یک شهروند مهریزی که در هشت روز پیش در یکی از چاه های عمیق بالادست روستای خورمیز علیا حبس شده بود زنده بیرون آورده شد.

سیدابوالفضل حسینی‌منش،‌ رئیس آتش نشانی مهریز در خصوص عملیات نجات جان شهروند حبس شده در چاه این شهرستان اظهار کرد: اسماعیل زارع خورمیزی ملقب به حسین، هشت روز پیش در یکی از چاه‌های عمیق بالادست روستای خرومیز علیای مهریز سقوط و حبس شده بود.

وی افزود:‌خانواده اسماعیل بعد از غیبت وی از هشت روز پیش در حال جستجو آن بودند که به صورت اتفاقی صدای او را در چاه حوالی زندگی خود شنیده و موضوع را سریعاً به آتش نشانی اطلاع دادند.

حسینی منش گفت: بلافاصله بعد از تماس با آتش نشانی، ماموران امداد و نجات با همکاری فوریت‌های پزشکی و اورژانس به منطقه اعزام و نسبت به انتقال وی به بیمارستان اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی مهریز در ادامه با بیان این‌که علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی به دلیل وجود چاه در برخی مناطق برای پیشگیری از حوادث ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حال عمومی اسماعیل زارع خوب است و هم‌اکنون در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مهریز بستری است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..