عضو حزب اعتماد ملی؛

روحانی در انتخابات ۹۶ بی رقیب خواهد بود

عضو حزب اعتماد ملی معتقد است، تلاش آنهایی که دنبال یک دوره ای کردن دولت روحانی هستند راهی به جز بن بست پیدا نخواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از آستان، محمد جواد حق شناس ضمن بیان این مطلب گفت:  دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی هم در فضای دیپلماسی درخشش بالایی داشته است و هم اینکه توانسته است آرامش و اعتماد عمومی را به فضای داخلی بازگرداند .



وی افزود: اتفاقا باید اذعان داشت همین توفیقات است که مخالفانش را به شدت نگران کرده و باعث شده تا آنها چاره ای غیر از سیاه نمایی نداشته باشند.



حق شناس در ادامه به نظر و هدف برخی مخالفان اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مخالفان هر روز یک بهانه را در دستور کار خود قرار می دهند تا از این طریق به مردم اینطور القاء کنند که روحانی و مردانش کارآمد نیستند و نتوانسته اند منافع ملی را به خوبی به سرانجام برسانند.



این فعال سیاسی همچنین ادامه داد: در شرایط فعلی دولت باید تمام هم و غم خود را معطوف به این مساله کند که هم در اجرایی کردن برنامه ها عملکرد خوب و مفیدی داشته باشد و هم اینکه با اتخاذ تدبیر لازم کارشکنی های کارشکنان را خنثی کند.



محمد جواد حق شناس در پایان صحبت هایش همچنین اذعان داشت : با وجود تلاش های صورت گرفته، روحانی در انتخابات ۹۶ بی رقیب  خواهد بود.

منابع استفاده شده:
آستان

بخش نظردهی بسته شده است..