پیشنهاد یک اصلاح طلب به روحانی:

مدیران باقی مانده از دولت احمدی نژاد باید از چرخه دولت کنار بروند

عضو شورای مصلحتی اصلاح‌طلبان با اشاره به سال منتهی به انتخابات از تلاش گروهی برای یک دوره‌ای کردن دولت روحانی خبر می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از آستان ، عبدالله ناصری ضمن بیان این مطلب گفت: حسن روحانی قطعا در ۱۰ ماهی که تا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده است، باید دنبال این باشد تا با رفع مشکلات شرایطی به وجود بیاورد که مردم در لایه های مختلف جامعه احساس امنیت کنند تا بلکه از این طریق بتواند با آرامش خیال به فکر تمدید دولتش باشد.



این فعال سیاسی با اشاره به این مطلب که در دولت یازدهم شاهد روابط گسترده ای در حوزه بین الملل بودیم ادامه داد: به هر حال دولت یازدهم دستآوردهای خوبی در حوزه روابط بین الملل داشته است و توانسته تعامل را جایگزین تنازعی کند که تقریبا یک دهه گذشته هزینه‌های زیادی را به منافع کشور تحمیل کرده بود. 



وی تاکید کرد:خوشبختانه شرایط فعلی آرامش را به لایه های مختلف جامعه تزریق کرده است و به همین دلیل طبیعی است که با فراق بال به فکر تمدید مسئولیت خود باشد.



این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: روحانی همچنین باید مدیران باقی مانده از دولت احمدی نژاد را از چرخه دولت کنار بگذارد، چون آنها در فعالیتهای مرتبط با انتخابات امکان کارشکنی دارند و دقیقا به همین دلیل لازم است تا بدون ریسک از بدنه دولت کنار گذاشته شوند.



این تحلیلگر مسایل سیاسی افزود: از سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی گروهی اصرار بر سیاه نمایی و تخریب داشتند و در حال حاظر هم شاهدیم که این دسته به طور شبانه روز تلاش می کنند تا وجهه دولت را نزد اذهان عمومی تخریب کنند. البته مردم در سه سالی که از ۹۲ می گذرد، به طور ملموسی تغییر را حس کرده و هرگز فریب چنین تحرکاتی را نخواهند خورد.



عبدالله ناصری در پایان صحبت هایش ابراز امیدواری کرد که فضای سیاسی کشور در سال منتهی به انتخابات به دور از تنش باشد.

منابع استفاده شده:
آستان

بخش نظردهی بسته شده است..