وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

هماهنگی مثال زدنی مسئولان استان یزد به منظور تحقق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور ائمه جمعه استان یزد و دیگر مسئولان در محل پروژه های در شرف آغاز گفت: همراهی و همدلی مسئولان استان در تحقق پروژه های طرح نهضت ملی مسکن مثال زدنی است.

سردار رستم قاسمی در آیین آغاز عملیات اجرایی ٣١٩٨٠ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان و آغاز عملیات اجرایی اولین مسکن کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور، طی ویدیو کنفرانسی از دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد بواسطه پیگیری جدی مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان قدردانی و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه نقش اصلی فرماندهی طرح نهضت ملی مسکن در استان ها، با استانداران است، اظهار داشت: با توجه به شعار دولت مبنی بر ساخت ۴ میلیون مسکن در طول دولت سیزدهم و خواسته مردم جهت تحقق این مهم، اختیارات مسائل مربوط به این پروژه ها را در اختیار استان ها قرار داده شده تا موضوعات مربوط به آن متناسب با شرایط هر استان پیگیری شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه های موجود در زمینه نرخ مسکن در استان ها و صرف ۵۰ درصد درآمد خانوارها برای مسکن، خاطرنشان کرد: راهکار حل دغدغه ها و مسائل این حوزه با نزدیک شدن عرضه و تقاضا ممکن بوده که بخشی از این کار، با ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن محقق می شود.

سردار رستمی، مسکن را مهمترین مولفه تغییر شرایط زندگی مردم دانست و افزود: بنابر تشخیص استاندار یزد و وجود متقاضی و زمین برای ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، امکان بازگشایی مجدد سامانه وجود دارد.

وی با اشاره به حضور ائمه جمعه و دیگر مسئولان در محل پروژه های در شرف آغاز گفت: همراهی و همدلی مسئولین استان یزد در تحقق پروژه های طرح نهضت ملی مسکن مثال زدنی است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..