امام جمعه مهریز عنوان کرد:

خبرنگاران اخبار نماز جمعه را منعکس کنند/نمازجمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه مهریز گفت: نمازجمعه حج فقرا و نیازمندان است و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ۹۰۰ پایگاه اقامه نمازجمعه در کشور و ۲۷ پایگاه اقامه نمازجمعه در سطح استان یزد دایر است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران مهریز با اشاره به سالروز اولین اقامه نمازجمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یاد و خاطره شهدای گرانقدر، امام راحل، شهدای محراب و شهید ایت الله صدوقی را گرامیداشت و افزود: از زحمات و مجاهداتهای دو امام جمعه فقید شهرستان مهریز حجت الاسلام والمسلمین حسینی منش و حجت الاسلام والمسلمین برهان قدردانی و تشکر می کنم.

وی در باب فضیلت و اهمیت نمازجمعه تصریح کرد: در قرآن کریم یک سوره بنام سوره جمعه اختصاص یافته است همچنین خداوند در قرآن کریم می فرماید: در روز جمعه هنگامی که صدای اذان ظهر جمعه به گوشتان رسید به سوی نمازجمعه بشتابید.

حجت الاسلام محی الدینی بر انتشار و انعکاس اخبار نمازجمعه و نشر انتقادات سازنده در نمازجمعه توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: نمازجمعه حج فقرا و نیازمندان است و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ۹۰۰ پایگاه اقامه نمازجمعه در کشور و ۲۷ پایگاه اقامه نمازجمعه در سطح استان یزد دایر است.

وی در جمع خبرنگاران شهرستان به حضور پررنگ تر و باشکوه تر مردم در نمازجمعه تاکید کرد و افزود: نمازجمعه به مثابه خار در چشمان دشمنان است، لذا مردم و مسئولان و خبرنگاران کمک کنند که آیین عبادی سیاسی نمازجمعه باشکوه برگزار شود.

وی افزود: طبق بخشنامه وزیرکشور استقرار میزخدمت بطور جد در نمازجمعه مهریز در حال انجام است و این میزخدمت با برنامه ریزی فرمانداران جهت پاسخگویی و ثبت سوالات مردم توسط مسئولان ادارات فعالیت می کند.

همچنین در پایان خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مطالبات خود در مسائل مختلف شهر با امام جمعه مطرح کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..