عضو حزب کارگزاران خبر داد؛

حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ۹۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی همچنان برای سال 96 کاندیدای اصلاح طلبان است و این جریان از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز پروانه مافی عضو فراکسیون امید مجلس دهم  درباره برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و زمزمه های عبور از روحانی که ازسوی برخی تندروها مطرح می شود، اظهار کرد: پروژه عبور از روحانی اصلا جدی نیست، بلکه پروژه گروه‌های مخالف است. در بین احزاب سیاسی اصلاح‌طلبان؛ چه معتدلین و چه غیرمعتدلین، چنین پروژه‌ای وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان برای سال ۹۶ روحانی کاندید ما است و همه با هم از او حمایت می‌کنیم، درباره دلایل ادامه حمایت از روحانی بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم کاندیدای دیگری نداریم، کاندیداهایی هستند اما عملکرد آقای روحانی راضی‌کننده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: عدالت ایجاب می‌کند که عملکرد را در شرایط و وضعیت خاص خودش بسنجیم. وقتی می‌خواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید فرد را در جای خودش قضاوت کنیم. دو نفر باید در یک بستر زمانی مقایسه شوند و نمی‌توان یک نفر را که ۱۰ سال پیش کار می‌کرده با کسی در شرایط امروز کار می‌کند، مقایسه کنیم.

مافی اظهار کرد:‌ با چنین نگاهی دولت نمره بدی نداشته، در سیاست خارجی نمره خوبی گرفته و در سیاست داخلی هم انشاالله تا پایان سال به نمره خوبی دست پیدا می‌کند.

منابع استفاده شده:
خبرآنلاین

بخش نظردهی بسته شده است..