همکاری شهرداری و آموزش و پرورش برای توسعه خدمات ورزشی

عضو شورای اسلامی شهر یزد: ظرفیت‌های زیادی در شهرداری یزد و آموزش و پرورش وجود دارد که می‌تواند با همکاری و تفاهم جهت توسعه خدمات برای مردم قابل استفاده گردد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد مهدی نیکونژاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری در راستای ارائه خدمات به مردم ظرفیت‌ها و امکاناتی دارد، آموزش پرورش نیز ظرفیت‌های مانند مدارس در اختیار دارد که خارج از ساعت‌های آموزشی بلا استفاده مانده است.

وی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند با شهرداری تفاهم نامه‌ای منعقد کند به نحوی که شهروندان در ساعاتی که مدارس تعطیل و بلااستفاده هستند از فضای باز و همچنین محیط‌های ورزشی موجود در تعدادی از مدارس استفاده کنند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شهرداری نیز امکاناتی دارد که می‌تواند از مدارس پیشنهادی آموزش و پرورش بازدیدی داشته باشد و پس از بررسی نسبت به آماده سازی مسیر دوچرخه سواری، نصب روشنایی و تجهیز وسایل ورزشی مدارس اقدام کند.

نیکونژاد اظهار داشت: در هر منطقه شهرداری به عنوان پایلوت ۵ مدرسه در نظر گرفته می‌شود و پس از اجرای طرح و بعد از تشخیص نقاط ضعف و قوت و اصلاح، طرح مذکور توسعه می‌یابد تا این ظرفیت مشترک شهرداری و آموزش و پرورش به نفع مردم و جهت توسعه خدمات بیشتر به مردم استفاده شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..