انتقال امتیاز قشقایی به استان یزد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور می یابد.

به گزارش یزدی نیوز، پس از توافق میان مدیران باشگاه قشقایی و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این تیم در لیگ دسته ا‌ول کشور در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده و تمرینات تیم به زودی شروع خواهد شد.

این شرکت همچنین در پی مذاکرات و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با رویکرد کمک به اجرای برنامه چشم انداز ۲۰ ساله توسعه ورزش استان، سال گذشته فعالیت‌های باشگاهی خود در شهرستان اردکان را در رشته‌های والیبال، شمشیربازی، دوومیدانی و بدمینتون آغاز و در سال جاری فوتبال ساحلی نیز به آن اضافه شد.

 

این شرکت برای ایجاد زیرساخت ورزشی و همچنین احداث طرح‌های ورزشی از جمله استادیوم فوتبال در شهرستان اردکان یزد اقدام کرده و بنابر برنامه‌های خود اقدام به حضور در فوتبال حرفه‌ای کرد و امتیاز قشقایی شیراز در لیگ یک را خرید.

 

سعید اخباری نیز که طی سالیان اخیر هدایت تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سایپا را برعهده داشته و سابقه مربیگری در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال خوزستان، راه‌آهن تهران، فولاد خوزستان، پاس همدان و … را دارد نیز به‌عنوان سرمربی تیم چادرملو اردکان انتخاب شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..