عضو شورای شهر تاکید کرد

ضرورت بازپیرایی پارک کوهستان یزد/ واگذاری بخشی از تفرجگاه کوه کاسه به شهرداری

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت بازپیرایی پارک کوهستان، تفرجگاه کوه کاسه را مکانی مناسب برای صرف اوقات فراغت مردم یزد خواند و از ارائه درخواست جهت واگذاری بخشهایی از آن به شهرداری خبر داد.

«محسن ابوترابی» با اشاره به بازدید کمیسیون خدمات شهری از مجموعه گلخانه شهرداری یزد که زیر نظر سازمان سیما و منظر است، اظهار کرد: این گلخانه در خصوص تولید گل های فصلی و دائمی از جمله گونه های کویری و مثمر فعالیت دارد.

وی ادامه داد: سعی شده است در این گلخانه در خصوص گل های فصلی و دائمی، خود تولید کننده آن باشیم.

ابوترابی ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت مناسب گلخانه، در آینده در سطح شهر از جمله پارک ها، باغات، محیط های فضای سبز و تفرج گاه ها از گونه هایی که در این گلخانه پرورش داده می شود و با اقلیم یزد سازگار است استفاده شود.

به گفته وی، هدف شهرداری، سازمان سیما و منظر و شورای شهر یزد این است که گلخانه شهرداری گسترش و به روز شود تا به نفع فضاهای سبز شهری از آن استفاده شود.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد درخصوص بازدید از منطقه تفرجگاهی کوه کاسه یزد نیز گفت: این تفرجگاه که در کنار مجموعه کاریز بوم واقع است با نقشه و طراحی زیبا ساخته شده است.

وی افزود: از استاندار درخواست شد در صورت امکان باتوجه به اینکه قسمتی از آن در حریم شهر است، تحویل شهرداری داده شود تا در آینده، بزرگ ترین تفرجگاه برای صرف اوقات فراغت مردم شهر یزد فراهم شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقد از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، ابوترابی درباره بازدید از پارک کوهستان هم گفت: با توجه به تراکم جمعیتی بالا و مشکلات پارک کوهستان، باید باز پیرایی آن را آغاز کرد و زیر ساخت ها باید کاملا به روز شود به همین دلیل قرار شد حل مشکلات عمرانی، فضای سبز و تعمیر وسایل بازی این پارک در دستور کار قرار گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..