آموزش دانش‌آموزان مستعد نیازمند یزدی در مدارس همدل

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام «علی‌محمد اسلامی‌منش» با بیان اهمیت مشارکت و هم‌افزایی با سازمان‌ها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه، گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیردولتی در قالب طرح «مدارس همدل» بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شد و از دستاوردهای این طرح، ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت در این مدارس در طی سال تحصیلی گذشته بود که نتیجه همراهی و همدلی مدیران نیکوکار مدارس بود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان با تشکر از مدیران مجری طرح مدارس همدل، تصریح کرد: تمامی مدارس هیأت امنایی و غیردولتی می‌توانند در پویش مدارس همدل با هدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اسلامی‌منش تصریح کرد: در سال گذشته ۶۰ مدرسه در اجرای طرح مدارس همدل و ارائه خدمات رایگان به بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مستعد تحت حمایت با این نهاد مشارکت داشتند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..