حذف دفترچه‌‌ تامین اجتماعی کلید خورد

no-thumbs

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان از مردادماه استفاده نمی‌شود و بیمه‌شدگان با ارائه کد ملی خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزعلی همتی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای مرداد، استفاده از دفترچه‌های درمانی در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی (مراکز درمانی‌ای که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است و طرف قرارداد نیست) حذف می‌شود.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با مراجعه به مراکز درمانی ملکی سراسر کشور می‌توانند با ارائه کد ملی خود، خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

همتی بیان داشت: در حال حاضر، دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی با شکل جدیدی صادر می‌شود و استفاده از این دفترچه‌ها در مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در دفترچه‌های جدید درمان نیز اعلام تشخیص بیماری حذف شده است، چرا که این مورد از مسائل خصوصی افراد محسوب می‌شود.

همتی درباره ارائه کارت هوشمند درمان نیز اظهار داشت: هم‌اکنون نسخ الکترونیک و استفاده از سیم‌کارت‌های هوشمند درمانی نیز در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی درباره ارائه تجهیزات جدید در مراکز ملکی تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت:‌ تمامی دستگاه‌های رادیولوژی آنالوگ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به دیجیتال ارتقا یافته است.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..