۳۱۵ هزار نفر در استان یزد، بیمه اجتماعی ندارند

به گزارش یزدی نیوزمدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یزد گفت: ۳۱۵ هزار نفر در این استان بیمه اجتماعی ندارند.

حسن ابراهیمی  افزود: این در حالیست که از این تعداد ۸۹ هزار نفر مشمول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.
وی ادامه داد: استان یزد از لحاظ درصد جذب جمعیت مشمول در سال های اخیر رتبه ۱۹ کشور را دارد و برای جذب بیشتر به فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی نیاز است.
این مسئول خاطر نشان کرد: باید با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف در سطح استان یزد در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق ارتباط و پیگیری خانه به خانه اقدام شود .
ابراهیمی گفت: تشکیل جلسه ستاد راهبردی صندوق در تمامی مناطق و شهرستان های استان برای برنامه ریزی و ارزیابی و همچنین جلب بیشتر برای مشارکت در صندوق پیش بینی شده است .
وی گفت: ستاد راهبردی صندوق در یزد و اردکان تشکیل شده و این ستاد به مرور با همکاری دستگاه های اجرایی در تمامی شهرستان ها تشکیل و فعالیت می کنند .
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر یزد خاطر نشان کرد: ستاد های راهبردی نقش مهمی در برنامه ریزی و فعالیت برای تحقق اهداف این صندوق دارند .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..