سکاندار جدید هیات تنیس یزد معرفی شد

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد، امیرحسین آرمین را بعنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان یزد با حضور دبیر فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع برگزار و طی آن «امیرحسین آرمین» تنها نامزد سکانداری هیات تنیس استان پس از رای گیری با کسب ۲۰ رای برای چهار سال به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

همچنین با رای گیری این مجمع، نایب رئیس، خزانه دار ، خبره ورزشی، دو عضو هیات رئیسه و بازرس هیات نیز انتخاب شدند.

«محمد آرمین» پیشکسوت ورزش استان پیش از این ریاست هیات تنیس استان را برعهده داشت.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست با تقدیر از زحمات چندین ساله محمد آرمین پیشکسوت ورزش استان گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته توسط محمد آرمین پیشکسوت ارزنده و با تجربه استان در هیات تنیس استان ، روند روبه رشدی را شاهد بودیم که امیدواریم با ادامه این روند و برنامه ها و تلاش های بیشتر موفقیت های بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: جامعه و خانواده تنیس استان باید بزرگتر و افزایش یابد و هرچه این رشته فراگیرتر شود و نفرات بیشتری در رشته تنیس فعالیت کنند، قطعا استعدادها و قهرمانان بیشتری نیز شناسایی و پرورش پیدا می کنند.

پورسلمان بیان کرد: خوشبختانه آکادمی تنیس خوبی در یزد فعالیت دارد و با توجه به زیرساخت های موجود در یزد می توان با همکاری فدراسیون ، رویدادهای مختلفی را در رده های سنی مختلف برگزار و سطح کیفی تنیسورهای یزدی را افزایش داد.

هاشمی اسکندری دبیر فدراسیون تنیس هم در این مجمع گفت: خوشبختانه هیات تنیس یزد بسیار فعال و عملکرد قابل قبولی داشته و زیرساخت و پتانسیل خوبی نیز در یزد وجود دارد و با حضور دکتر پورسلمان بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود از چهره های ورزشی هست و نگاه ویژه ای به این رشته دارد ، نوید روزهای بسیار خوب برای تنیس در استان یزد خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..