فراموشی جنجال رسانه ای دلواپسان:

مسئله گازرسانی به مجتمع فولاد بافق حل شد/حل شدن مشکلات رسانه ای نمی شود!

مجتمع فولاد بافق که چند وقت پیش به علت مشکلات گازرسانی در استانه تعطیلی قرارداشت با جنجال رسانه های دلواپس مواجه شد.

به گزارش یزدی نیوزاین جنجال رسانه ای در حالی آغاز شد که طبق گزارشهای خبرنگار ما با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار و همکاری شرکت ملی گازمسئله گازرسانی به مجتمع فولاد شهرستان بافق حل و فصل شد،اما ایندفعه رسانه های دلواپس به این مسئله اشاره ای نکردند.

بنابراین گزارش،نشستی با حضور "سیدمحمد میرمحمدی" استاندار یزد، "سیدمحمدرضا سیدحسینی" معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، "سیدعلی عزالدینی" معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، "سیدمهدی طلائی مقدم" فرماندار شهرستان بافق، مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد بافق در دفتر استاندار برگزار شد.

گفتنی است در این نشست مشترک پس از بحث و بررسی در رابطه با نحوه گازرسانی و واگذاری انشعاب به واحد نورد مجتمع آهن و فولاد بافق، مسئله گازرسانی به این واحد تولیدی حل و فصل گردید.

مجتمع فولاد بافق سال گذشته  همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به یزد با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس وبا حضور نعمت زاده وزیر صنعت معدن وتجارت در محل کارخانه افتتاح شد .
طرح فولاد بافق به عنوان بزرگترین طرح صنعتی استان یزد و نخستین کارخانه جوار معدنی بافق به ظرفیت ۵۵۰ هزار تن با اعتبار افزون بر چهار هزار و ۶۰۰میلیارد ریال اسفند ماه ۹۴ در سفر هیات دولت به استان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
ساخت این کارخانه از سال ۱۳۹۲ آغاز و در مجموع برای بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر اشتغال فراهم شده است که به تدریج به کار مشغول خواهند شد.
حدود ۲۰ روز قبل بر سر واگذاری انشعاب گاز به این مجتمع صنعتی و فولادی اختلافی بین شرکت گاز و فولاد بافق به وجود آمد و منجر به اخراج ۳۰۰ کارگر این مجتمع شد.
شرکت گاز از مدیر عامل فولاد بافق به خاطر وصل انشعاب گاز مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال مطالبه کرده بود که مورد مخالفت مدیر عامل و تعطیلی این مجتمع صنعتی شد.
تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..