بلاتکلیفی زمین، سدی در برابر توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای میبد

مشکلات زمین دانشکده فنی دختران میبد با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و فرماندار میبد بررسی شد.

به گزارش یزدی نیوز زمین دانشکده فنی دختران میبد در دو پلاک که حدود ۳۰ هزار مترمربع است به علت پیدا شدن مدعی، برای توسعه زیرساخت‌های مختلف با مشکل مواجه شده است.

فرماندار میبد در این نشست بر حل مشکل زمین آموزشکده فنی دختران میبد تاکید کرد و گفت: این زمین طبق بررسی‌های انجام شده در سال ۱۳۶۳ از سوی اداره راه و شهرسازی خریداری و به دانشکده فنی دختران واگذار شده است.

سجادی پور افزود: این مشکل باید در جلسه با آیت الله اعرافی بررسی و با راهکار‌های قانونی از جمله مصوبه حفظ حقوق بیت المال و یا معاوضه زمین رفع شود.

رئیس دانشکده فنی دختران میبد هم اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۴۰۰ دانشجوی دختر در ۱۶ رشته هنری و مهارتی در این آموزشکده مشغول به فعالیت هستند.

علیزاده کمبود فضای خوابگاهی، آموزشی و کارگاهی را از مشکلات عمده این دانشکده فنی دختران برشمرد و ادامه داد: بلاتکلیفی زمین، فرصت توسعه زیرساخت‌های این آموزشکده را از ما گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۳ کلاس آموزشی و ۹ کارگاه و ظرفیت ۳۵۰ نفر در خوابگاه تصریح کرد: برای رسیدن به ایدآل در آموزشکده، به افزایش ظرفیت خوابگاهی به ۳۰۰ نفر دیگر، احداث ۱۱ کارگاه جدید و ۱۰ کلاس آموزی دیگر نیاز داریم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..