تخریب، منطق کوتوله های سیاسی، رسانه ای در اردکان

 

مجید آریان پور/اردکان تدبیر

این روزها، روزهای جولان عده  کوتوله سیاسی یا بهتر بگوییم رسانه ای  در فضای مجازی اردکان هستیم  ، افرادی که منطق آنان تهمت، دروغ و تخریب است کوتوله هایی که بقای خود را در تنش آفرینی و التهاب آفرینی می بینند و البته دایره تخریب شان فراتر ازآقای تابش و همراهان ایشان  نیست یعنی جرات آن را ندارند که  دیگر ارکان نظام را حتی نقد کنند چه برسد به تخریب ، چون خوب می دانند چگونه گوششان را می گیرند، اما برای تخریب آقای تابش به قول آن مدیر سایت اصولگرا بهشان  درجه هم می دهند.

کوتوله هایی که دم از اخلاق می زنند اما ابائی ندارند در پیام خصوصی به یک خانم مسلمان تهمت رابطه نامشروع با مردان بزنند، کوتوله هایی که دم از  رهبری می زنند اما در جمع و چت  خصوصی حرفهایی دیگر می زنند، کوتوله هائی که دم از آزادی می زنند اما به حضور یک فرد مستقل در جمع دوستانش  می تازند کوتوله هائی که بقای خود را در بی اخلاقی دیدند و در کمال بی شرمی دم از اخلاق می زنند  و خود را اصلاح طلب ناب می دانند و دیگران را به هزار انگ می رانند.

تابش مردی است از جنس این مردم، همان زمانی که این  کوتوله ها از زبان مردم می گفتند: مردم برای عبور از تابش آماده شده اند تابش  توانست برای  پنجمین  دوره متوالی  با اعتماد مردم اردکان بر صندلی مجلس تکیه بزند.

تابش نماینده ای است که  کسی از زبانش نه توهینی شنیده نه تهدیدی و نه بی اخلاقی، انتقادها را می شنود و خوشحال است که نقد و تخریب او هزینه ای برای کسی ندارد، مردی که هر کسی به خود اجازه می دهد هر اتفاقی در شهر و استان که باب میلش نیست  را به تابش  نسبت بدهد ولی  او بدور از حاشیه ها به خدمت می پردازد  مردی که تمام زندگی اش  راوقف مردم کرده و مردم با رای خود جواب این خدمتگزارشان را دادند.

اما تابش آماج تیر عده ای کوتوله سیاسی و رسانه ای  قرار گرفته کوتوله هایی که ما بهتر از هر کسی می دانیم  تخریب می کنند چون آقای تابش جیب شان را پر نکرده چون آقای تابش با صدای بلند اعلام نموده نماینده همه مردم اردکان است نه نماینده عده ای منافع طلب .

اما این کوتوله ها هوادارانی هم دارند هوادارانی از جنس خودشان که  در پشت صحنه به آنها  خط می دهند و پیام می فرستند سلام ما را به فلانی  برسانید که حرف دل ما را می زند، یا هوادارانی که با رانت بودن در یک کارخانه و به بهانه های واهی جیب تخریب کنندگان را پر می کنند افراد منافقی که دم از اصلاح طلبی می زنند و در خفا آنچه برایشان مهم نیست افکار ورفتار اصلاح طلبی است  و آنچه مهم است جیب خودشان است .

اما یک سوال برای ما همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد خود این افراد  در بین مردم چه جایگاهی دارند؟ کدام مردم آنها را برای تخریب نماینده ای با ۶۵ درصد آرا انتخاب کرده اند؟ خودشان به کجا رسیدند؟ کدام ویرانه ای را آباد کردند؟ کدام یک از قله های پیشرفت را فتح کردند؟ کدام مردم بهشان اعتماد کردند  که اینگونه بی شرمانه نماینده مردم را به نام نقد ، تخریب می کنند و نام خود را منتقد می گذارند؟ منتقد کجا با تهمت و دروغ و غوغاسالاری و فریب وصلت دارد ؟ منتقد کجا از زبان مردم حرف می زند؟ منتقد کجا مرزهای  اخلاق را می دراند؟ منتقد کجا برای تخریب عده ای از هجوم به حریم خصوصی اش ابا ندارند؟ منتقد کجا هر کس مثل او نیاندیشید را خائن و منافق و ریاکار  می نامد؟

البته داریم در اردکان انسان هایی شریفی که با رعایت اخلاق انسانی و اسلامی نقدهایشان را به گوش مسئولین می رسانند افرادی همچون امام جمعه محترم که اینجانب بارها مشاهده کردم چگونه نقدهایشان را بدون غوغا سالاری به گوش دیگر مسئولین می رسانند قطعا مرزی است بین یک تخریب کننده کم سواد بی اخلاق مدعی  یا یک منتقد با سواد و اخلاق مدار

بخش نظردهی بسته شده است..