مدیر کل ورزش و جوانان یزد تاکید کرد؛

کیفی‌سازی تیم‌های اعزامی یزد به المپیاد استعدادهای برتر ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اهمیت المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: هیات های ورزشی استان بر کیفی سازی و آماده سازی نفرات و تیم های اعزامی به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برنامه ریزی و تلاش کنند.

«علیرضا پورسلمان» در نشست هماهنگی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که با حضور روسا و دبیران هیات های ورزشی و به میزبانی شرکت چادرملو برگزار شد، گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران پس از وقفه ای که ایجاد شد، قرار است تا برگزار شود که میطلبد تا کار جدی در بحث پایه ها صورت گیرد و نفرات و تیم های خوبی در رده نوجوانان جهت حضور در این مسابقات آماده شوند.

وی افزود: هیات های ورزشی استان صرفا نبابد به حضور در این المپیاد اکتفا کنند و با برنامه ریزی و تلاش تیم های قدرتمندی را آماده و برای کیفی سازی تیم ها از ظرفیت پایگاه ورزش قهرمانی استفاده کنند تا نتایج خوب و قابل قبولی در این المپیاد کسب شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه با تقدیر از مدیران شرکت و باشگاه چادرملو از میزبانی این نشست اظهار داشت: باید تلاش شود تا تعداد باشگاه های حرفه ای استان افزایش پیدا کند و باشگاه داری جای تیم داری در ورزش استان را بگیرد.

پورسلمان بیان کرد: هیات های ورزشی استان از تمامی ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و با ارتباط مستمر با هیات های شهرستانی در راستای بسط و گسترش ورزش و قهرمان پروری تلاش شود.

وی در این نشست بر همگانی کردن ورزش نیز تاکید و خاطرنشان کرد: باید به سلامت محور بودن ورزش نیز توجه کرد و کارهای خوبی توسط اقای ساده و همکارانشان در مرکز تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی رقم خورده که می توان از این ظرفیت نیز استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان یزد،‌در پایان این نشست که معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند، از چند تن از پیشکسوتان ورزش استان تجلیل بعمل آمد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..