شهردار یزد خبر داد

رعایت عدالت اجتماعی در توزیع طرح‌های شهری یزد

شهردار یزد با بیان این که بخشی از طرح‌های شهرداری در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تلاش شده تا طرح‌ها به صورت عادلانه در سطح شهر یزد توزیع شود.

«ابوالقاسم محی‌الدینی» اظهار کرد: یکی از رویکردهای بسیار مهمی که شهرداری یزد در فعالیت خود از نیمه دوم سال گذشته قرار داده، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بوده است.

وی تصریح کرد: در کنار این طرح‌ها، هر سال عملیات اجرایی تعدادی طرح جدید کوچک و بزرگ دیگر نیز در شهر یزد آغاز می‌شود و در برنامه کاری و اجرایی شهرداری قرار می‌گیرد.

شهردار با تاکید بر این که سال گذشته به‌صورت ویژه بعضی طرح‌های نیمه‌تمام که زمان زیادی از کلنگ‌زنی آن می‌گذشت، تکمیل شد، گفت: با تکمیل این طرح‌ها بخش زیادی از فعالیت‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری به پایان رسید.

محی الدینی گفت: یکی از نکات بسیار مهم در ارتباط با توزیع طرح‌های جدید در سطح شهر یزد، در نظر گرفتن عدالت اجتماعی است به گونه‌ای که تلاش کردیم مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر به‌ صورت ویژه در این طرح‌ها دیده شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان این که بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل دارند که در مناطق توسعه‌یافته شهر حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل و فراهم شدن حضور سرمایه‌گذاران در مناطق کمتر برخوردار شهر، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اقدامات اجرایی بعضی از طرح‌های نیمه‌تمامی که در دست اقدام است تا هفته دولت به پایان خواهد رسید و در این هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح خواهیم بود.

محی الدینی تصریح کرد: بخش دیگری از طرح‌هایی که در حال حاضر عملیات اجرایی آنها در حال انجام است، در مناسبت‌های مختلف طول سال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم طرح‌ها در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..