وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی نشست شورای مسکن یزد:

قرارگیری یزد در صدر استانهای برتر نهضت ملی مسکن کاملا در دسترس است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخی از تفویض اختیارات داده شده به استان‌ها و دستگاه‌ها جهت پیشبرد مسائل مربوط به طرح‌های نهضت ملی مسکن، قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان های برتر به لحاظ نهضت ملی مسکن را دور از انتظار ندانست.

«رستم قاسمی» در جریان تماس تلفنی با نشست شورای مسکن استان از اهتمام جدی استاندار و مسئولین استانی در پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم و اساسی از منظر رئیس جمهور است و مسائل مربوط به آن باید با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این حوزه، طی هفته‌های آینده جلسه‌ای به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران برگزار و مسائل مربوطه پیگیری و دستورات لازم صادر می‌شود.

قاسمی در ادامه «پالایش متقاضیان»، «الحاق یا تغییر کاربری اراضی» و «آغاز عملیات اجرایی» را سه کار مهم در طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: در برهه زمانی کنونی کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و جلسات مربوط به این مهم، باید به صورت هفتگی برگزار شود.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش به برخی از تفویض اختیارات داده شده به استان ها و دستگاه ها، جهت پیشبرد مسائل مربوط به طرح‌های نهضت ملی مسکن اشاره و اضافه کرد: تسریع در روند اجرای طرح‌ها و رعایت ملاحظات مختلف مربوط به این حوزه، باید در دستور قرار گیرد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت دستگاه ها و سیستم های حمایتی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن و غیره تاکید کرد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به انگیزه و زمینه های موجود در استان یزد، قرارگیری استان یزد در صدر جدول رتبه بندی استان های برتر به لحاظ نهضت ملی مسکن دور از انتظار نیست.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..