مشارکت مردم خاتم و مروست در کمپین قرار مهربانی

بیش از ۱۷۰ نفر از مردم شهرستان‌های خاتم و مروست در کمپین قرار مهربانی و طرح حمایت ماندگار هلال احمر مشارک و خون خود را اهدا نمودند.

به گزارش یزدی نیوز؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت: مردمان این شهرستان‌ها با حضور گرم خود در برنامه اهدا خون که در دو طرح حمایت ماندگار و قرار مهربانی برگزار شد به یاری نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی شتافتند.

نوید گفت: مردم شهرستان مروست استقبال بسیار خوبی از این برنامه نموده اند و تعداد ۱۰۰ نفر از همشهریان جهت اهدا خون به محل اهدا خون مراجعه نموده اند که ۸۵ واحد خون جمع آوری و تحویل اعضای تیم خونگیری گردید.

وی عنوان کرد: این برنامه همانند مروست در خاتم نیز با استقبال شهروندان همراه بود و ۱۲۰ نفر از همشهریان این شهر نیز ۸۵ واحد کیسه خون اهدا نموده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۲۰نفر به مراکز اهدا خون شهرستان خاتم و مروست مراجعه نموده اند که پس از غربالگری و ویزیت توسط پزشک، تیم خونگیری موفق شد خون اهدایی ۱۷۰نفر را دریافت کند.

وی ادامه داد: یکی از کار‌های اساسی جمعیت هلال احمر فعالیت‌های داوطلبانه است و اهدای خون نیز یک کار ۱۰۰ درصد داوطلبی است که مردم شریف و نوعدوست ایران در سرتاسر کشور آن را با رضایت انجام می‌دهند.

نوید افزود: همچنین با توجه به اینکه پذیرش تا ساعت ۱۲ ظهر بود تعداد زیادی از همشهریان هر دو شهر موفق به اهدا خون نشده اند که انشاالله به زودی شاهد حضور مجدد تیم سیار خونگیری در هر دو شهرستان باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه آنان که با حضور و همکاری خود اعم از مجموعه فرمانداری، شهرداری، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان هر دو شهرستان و شهروندان، تیم سیار خون گیری و مدیریت سازمان انتقال خون استان و سایر عزیزان که همراه جمعیت هلال احمر شهرستان‌های خاتم و مروست در اجرای این برنامه بوده اند، گفت: نیاز به خون همیشگی است و امیدوارم که بقیه شهروندان نیز که شرایط اهدا خون را دارند در برنامه‌های بعدی اهدا خون حضور و مشارکت داشته باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..