همزمان با هفته ازدواج؛

محفل«قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» در یزد برگزار می شود

سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» با حضور طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج، سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» برگزار می‌شود.

در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان آثار خود را درباره ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار و همچنین ترویج فرزندآوری، جامعه سالم، پویا و بالنده ارائه می‌کنند و در پایان به برترین‌ آثار جوایزی اهدا خواهد شد.

این محفل سه‌شنبه ۱۴ تیرماه، ساعت در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد و رایگان است.

آثار منتخب محافل قندشکن در فضای مجازی قابل مشاهده است.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

قندشکن سی و هشتم به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شبکه فعالین ازدواج (شفا) یزد برگزار می‌شود.

دهم تیر، مصادف با اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ با شعار ازدواج آسان به عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..