محدودیتی برای مصرف خانگی برق ایجاد نشده است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد: با کاهش مصرف سرمایشی و روشنایی ادارات، هیچگونه محدودیتی برای مصرف خانگی ایجاد نشده است.

به گزارش یزدی نیوز، ابوالفضل اسدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته مدیریت مصرف آب و انرژی گفت: با این اقدامات گسترده، ناترازی عرضه و تقاضای برق نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

وی در تشریح گزارش اقدامات انجام شده پیرامون مدیریت عرضه برق در صنعت برق استان خاطرنشان کرد: پیگیری احداث حدود هزار و ۱۰۰ مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی و همچنین احداث حدود ۲۳۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی از جمله فعالیت‌های در دست اقدام استان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد افزود: از ابتدای سال تاکنون با همکاری صنایع و همچنین همکاری ادارات در کاهش مصرف سرمایشی و روشنایی به ویژه پس از پایان ساعت کار اداری، هیچگونه محدودیتی برای مصرف خانگی ایجاد نشده است.

اسدی تصریح کرد: مرحله دوم فاز اجرایی طرح مدیریت مصرف خانه به خانه نیز با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان یزد و بسیج برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق، ضمن کاهش مصرف آب و برق کولر‌های آبی، گام موثری در زمینه کاهش مصرف انرژی وسایل سرمایشی برداشته شود.

وی ابراز امیدواری کرد با هم‌اندیشی و حمایت ائمه جمعه و جماعت استان، مصرف برق خانگی با به کارگیری روش‌های ساده و کم هزینه حداقل به میزان ۱۰ درصد کاهش یافته و ضمن تامین بار مطمئن‌تر برای صنایع، از پیک بار پیش‌رو با موفقیت عبور کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..