گردهمایی معاونان راه آهن کشور در یزد

به گزارش یزدی نیوزهشتمین گردهمایی معاونان فنی و زیربنایی مناطق راه آهن کشوربا حضور سعید محمد زاده معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی در یزد آغاز شد.

مدیرکل راه آهن استان یزد در مراسم آغاز به کار این همایش گفت: این استان با توجه به قرار گرفتن در چهار راه کشور از اهمیت بالایی در حمل مواد معدنی و کسب درآمد برخوردار است.
سیدمصطفی داوودی افزود: هم اکنون ۳۷ درصد از حجم کل بارگیری و ۲۰ تا ۲۵ درصد از درآمدهای راه آهن کشور به راه آهن یزد اختصاص دارد .
وی ادامه داد: از سوی دیگر روزانه شاهد تردد ۱۴۰ تا ۱۵۰ رام قطار هستیم ضمن آنکه در راه آهن یزد علاوه بر وجود عملیات بارگیری مواد اولیه در ایستگاه های تابعه، به لحاظ قرار گرفتن در مسیر حمل محموله های ترانزیت، وظیفه برنامه ریزی برای تامین مبادی بارگیری چادرملو ، چغارت و اردکان بر عهده این اداره کل است.
مدیرکل راه آهن یزد در پایان با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط مسئولان سابق راه آهن یزد گفت: کارهای خوبی در گذشته در این منطقه و راه آهن شرق انجام شده و طرحهای خوبی هم دراستان آغاز شده که امیدواریم تداوم یابد.
داوودی اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این گردهمایی که منجر به افزایش خطوط ریلی خواهد شد، شاهد گسترش و توسعه بیشتر فعالیت های راه آهن در آینده باشیم.
در ادامه این جلسه سرفصل نت مناطق شمال غرب ، آذربایجان ، تهران ، قم ، اراک ، لرستان ، زاگرس ، جنوب ، هرمزگان ، شرق ، یزد ، کرمان و جنوب شرق ارائه شد .
این همایش دو روز ادامه خواهد داشت.
در این همایش سعید محمدزاده معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه آهن ، مدیران کل ستادی و معاونین فنی و زیربنایی ادارات کل مناطق، مدیران طرح ها و روسای ادارت فنی و زیربنایی مناطق راه آهن سراسر کشور حضور دارند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..