دوره آموزشی طرح «شهاب» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوزرئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد از برگزاری دوره آموزشی طرح ملی «شهاب» قطب یک کشور در یزد خبر داد.

اکرم نجم، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد اظهار کرد: استان یزد از روز شنبه ۲۶ تیرماه به مدت ۴ روز میزبان مدرسین طرح ملی شهاب قطب یک کشور از ۸ استان سیستان و بلوچستان، تهران، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، هرمزگان خواهد بود.
نجم افزود: تعداد ۱۵۷ نفر از منتخبان فرهنگی با مدرک دکترا و فوق لیسانس در رشته‌های مشاوره و روانشناسی تربیتی و بالینی به مدت ۳۴ ساعت در دوره آموزشی طرح ملی شهاب شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: این افراد از شهریور ماه ۹۵ به بعد معلمان ابتدایی استان خود را که مجری این طرح ملی می‌باشند آموزش ضمن خدمت می‌دهند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد خاطر نشان کرد: پذیرش و اسکان شرکت کنندگان این دوره آموزشی از شنبه ۲۶ تیرماه در محل مجتمع تفریحی و اقامتی زنبق می‌باشد.
وی افزود: افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس بنیاد ملی نخبگان استان یزد در ۲۷ تیرماه خواهد بود.
منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..