جذب بیش از ۹۶ میلیارد مشارکت مردمی توسط بهزیستی اردکان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان از جذب بیش از ۹۶ میلیارد ریال مشارکت مردمی طی سال گذشته توسط این اداره و موسسات همسو با بهزیستی خبر داد.

«امیر ولی عضدزاده» در اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی اردکان ضمن اعلام این خبر، به نحوه شکل گیری و مستندات قانونی تشکیل شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی اشاره و گزارش کاملی از میزان جلب کمک های نقدی، غیرنقدی و خدماتی اداره و موسسات تحت نظارت و همچنین شرح مصادیق هزینه کرد مشارکت های جذب شده ارائه کرد.

دبیر شورای مشارکت های بهزیستی اردکان با تقدیر و تشکر از خیرین و صنایعی که با کمک های نقدی، غیر نقدی و یا با به کارگیری معلولین و مددجویان با سازمان بهزیستی همراهی و همکاری نموده اند از مسئولین شهرستان خواست تا با واگذاری مجوزهای صنعتی یا معدنی به نام شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی شهرستان زمینه لازم جهت استقلال اقتصادی جامعه هدف و مراکز وابسته و همچنین ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه هدف بهزیستی را فراهم آورند.

«رقیه کرمانیان» معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نیز در این نشست با اشاره به لزوم درآمد پایدار جهت مددجویان، بر اشتغال مددجویان به جای ارائه کمک‌های موردی تاکید کرد.

وی با اشاره به سهامدار کردن مددجویان بهزیستی اردکان در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان، خواستار حمایت همه جانبه صنایع و خیرین از بهزیستی شد.

حجت الاسلام «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان دیگر سخنران این جلسه بود که با برشمردن آیات و روایاتی در خصوص اهمیت دستگیری از نیازمندان و قدردانی از خیرین و صنایعی که با حمایت‌های مالی و غیر مالی خود در ارائه خدمات اداره بهزیستی شهرستان تاثیرگذار بوده‌اند، گفت: اسلام در خصوص کمک به نیازمندان بسیار سفارش کرده و مددجویان و توانخواهان بهزیستی در اولویت ارائه خدمات حمایتی هستند لذا همکاری هرچه بیشتر خیران و صاحبان صنایع با بهزیستی را خواستاریم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..