پس از هفت سال تعطیلی:

حرکت چرخ‌های تولید در کارخانه کاشی عقدا

رییس کل دادگستری استان یزد: به همت حوزه قضایی بخش عقدا و به ویژه شواری حل اختلاف این بخش، واحد تولیدی کاشی به چرخه اقتصاد و صنعت و تولید کشور بازگشت.

به گزارش یزدی نیوز، دهشیری گفت:با توجه به بند ۲ اصل ۱۵۶ قانون اساسی، یکی از وظایف قوه قضائیه احیای حقوق عامه بیان شده که یکی از جلوه‌های احیای حقوق عامه، حمایت از تولید داخلی است.

وی افزود: در همین راستا، این کارخانه که به دلیل اختلاف شدید مدیران و سهام داران و فشار طلبکاران از سال ۹۳ تاکنون تعطیل و ۲۰۰ کارگر نیز بیکار شدند با ورود سرمایه گذار جدید و مدیران این شرکت و تلاش دستگاه قضایی مجددا به چرخه تولید بازگشت.

دهشیری تصریح کرد: علیرغم تشکیل ۲۰۰ پرونده در دادگستری استان و همچنین فشار طلبکاران ، به همت حوزه قضائی بخش عقدا و به ویژه شواری حل اختلاف این بخش، این واحد تولیدی به چرخه اقتصاد و صنعت و تولید کشور بازگشت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بدهی حداقل ۱۰۰ نفر از بدهکاران پرداخت و تفاهم‌های لازم با بانک‌های عامل صورت گرفت و همچنین با صلح و سازش ایجاد شده از تشکیل ۱۰۰ پرونده دیگر در دستگاه قضا پیشگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد اضافه کرد: با حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد، خط اول تولید این کارخانه با ظرفیت اسمی ۳ میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک به تولید بازگشت و تا پایان سال با راه اندازی خط دوم کارخانه و جذب نیروی کار جدید، ظرفیت اسمی کارخانه که تولید ۵ میلیون مترمکعب است، محقق خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..