یزد میزبان رویداد ملی جلب مشارکت مشترکین برای مدیریت بهینه برق

معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری رویداد ملی جلب مشارکت مشترکین خانگی، تجاری و عمومی در مدیریت بهینه انرژی برق با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد.

«نوید نصیری زاده» در این باره تصریح کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به منظور مدیریت صحیح مصرف انرژی و حفظ ذخایر ملی در حوزه انرژی می‌تواند بستر ساز و تعیین کننده اهداف این حوزه در جهت ارائه راهکارهای نوین، تدوین برنامه‌های عملیاتی بر اساس راهکارهای ارائه شده، آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه باشد.

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان با بیان این نکته که این رویداد ملی در هفت محور و در قالب ۱۹ مسئله و چالش در راستای بهینه سازی مصارف مشترکین تجاری و خانگی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۰ ایده و راهکار به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که بعد از ارائه طرح توسط مجریان و انجام مراحل داوری، به ایده های برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و منتخبین جهت پیاده سازی طرح خود از حمایت شرکت توزیع نیروی برق استان برخوردار خواهند شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، نصیری زاده خاطرنشان کرد: این رویداد در روز چهارشنبه هشتم تیرماه و مقارن با روز نامگذاری شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تحت عنوان «پژوهش و مدیریت مصرف» برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..