برپایی نمایشگاه دستاورد‌های اداره کل ثبت اسناد یزد

نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد‌های اداره کل ثبت اسناد یزد با حضور امام جمعه و اعضای شورای قضایی و اداری یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش یزدی نیوز، نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در قالب پنج غرفه شامل غرفه فناوری، آرشیو الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی، ثبت شرکت‌ها و اجرای اسناد رسمی، املاک و کاداستر و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق آغاز برپا شد.

در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی، معاونان استاندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شورای قضایی و مدیران شورای اداری استان یزد حضور داشتند.

در این نمایشگاه عملکرد‌ها و دستاورد‌های حوز‌های فناوری شامل بستر‌های الکترونیک موجود در حوزه‌های مختلف از جمله سامانه ” ثبت من ” بر روی اینترنت و تلفن همراه، ثبت شرکت‌ها، امور اجرای اسناد رسمی، املاک و کاداستر و همچنین عملکرد‌ها و دستاورد‌های دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق با حضور نمایندگان کانون سردفتران و دفتریاران و جامعه سردفتران ازدواج و طلاق استان تشریح و در معرض دید عموم قرار دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..