آغاز طرح‌های عمرانی منطقه دو شهرداری یزد/اختصاص ۶ میلیارد تومان به آسفالت معابر

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به آغاز طرح‌های عمرانی این منطقه شهری، گفت: معابر اصلی و برخی معابر فرعی این بخش از شهر با تخصیص شش میلیارد تومان جدول گذاری و آسفالت می‌شوند.

«فاطمه زارع بیدکی» ضمن اعلام آغاز اجرای طرح‌های عمرانی منطقه دو از اول تیر ماه، گفت: یکی از این برنامه‌ها، بحث اصلاح و ساماندهی روشنایی پارک‌ها در منطقه دو با مبلغ یک میلیاد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی همچنین از اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای پارک طوبی خبر داد و گفت: به منظور باز پیرایی بوستان طوبی جلسه‌ای در این بوستان با بانوان برگزار ‌و درخواست‌ها و نیازهای مطرح شده توسط آنها، اولویت بندی شده و تهیه تجهیزاتی از جمله آب سرد کن و کولر با هماهنگی که با سازمان سیما و منظر شهرداری انجام شد، در دستور کار قرار گرفت و اکنون حدود ۶۰ درصد تجهیزات آماده تحویل است.

وی افزود: علاوه بر این بازپیرایی فاز چهارم این بوستان به منظور کف سازی و مبلمان پارک نیز در حال پیگیری است.

وی بحث زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر را نیز مطرح و از تخصیص اعتبار شش میلیارد تومانی برای کل سطح منطقه دو خبر داد و گفت: معابر اصلی بر اساس اولویت مشخص شده و معابر فرعی هم تا ۱۴ متر آسفالت می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، تکمیل فاز دوم پارک بزرگ شهر همراه با باز پیرایی با اعتبار پنج میلیارد تومان، تکمیل بوستان، پیاده رو سازی و آسفالت مناطق کمتر برخوردار به مبلغ سه میلیارد تومان، هدایت آب‌های سطحی در بحث منطقه دو به مبلغ یک میلیارد تومان، حفر و نگهداری چاه‌های جذبی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آماده سازی معابر جهت استفاده معلولین به مبلغ ۵۰۰ میلیون و تکمیل فرهنگسرای بانو در محله حسن اباد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر موارد اعلام شده توسط این نماینده شورای شهر بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..