با رویکرد اقتصاد مقاومتی:

حضور پیشگامان در جمع صنایع برتر استان یزد

شرکتهای پیشگامان عصر ارتباطات، بندرخشک پیشگامان و راهبران مشتاق در نمایشگاه صنایع برتر استان یزد شرکت می کند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، اولین جشنواره صنایع برتر استان یزد به منظور پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ۲۲ لغایت ۲۵ تیرماه سال جاری در نمایشگاه های کارخانه جنوب یزد( واقع در خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر) برگزار می گردد .

در این جشنواره، صنایع برتر استان به ویژه واحدهای تولیدی که بر اساس بندهای ۲۴‌گانه سیاست‌های ابلاغی عملکرد یا برنامه منسجمی اجرا کرده یا در دست اجرا دارند، شناسایی و معرفی شده اند.
این نمایشگاه با هدف شناسایی صنایع برتر استان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این واحدها و همچنین به منظور شناسایی توانمندی‌های تخصصی صنایع و معادن استان برگزار می‌شود.
پیشگامان عصر ارتباطات بزرگترین شرکت تعاونی تولید و مونتاژ بردهای الکترونیک و تولید لامپ ها و پروژکتورهای کم مصرف، بندر خشک پیشگامان اولین بندر خشک تعاونی کشور و راهبران مشتاق مشاور امور خدماتی و حمل و نقل ریلی شرکتهای هستند که از گروه تعاونی پیشگامان در این جشنواره شرکت می کنند.
در این نمایشگاه علاوه بر شناسایی واحدهای پیشرو در مسیر اقتصاد مقاومتی، سایر صنایع نیز توانمندی‌ها و مشکلات خود را ارائه می دهند و از ظرفیت‌هایی که در این جشنواره به دور هم جمع می‌شوند، برای بهبود وضعیت خود بهره می برند.
ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۷ الی ۲۲ می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..