مرغ ارزان شد

no-thumbs

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هر کیلو مرغ زنده امروز با کاهش 100 تومانی به 4 هزار و 900 تومان درب مرغداری و 7 هزار و 500 در مراکز خرده فروشی رسیده است.

به گزارش یزدی نیوزمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده با کاهش ۱۰۰ تومانی به ۴ هزار و ۹۰۰ تومان درب مرغداری و ۷ هزار و ۵۰۰ در مراکز خرده فروشی رسیده است.

وی افزود: تعطیلات اخیر و بسته بودن مراکز فروش زمینه را برای افزایش قیمت مرغ در بازار فراهم کرد، اما باید گفت که  با اتمام تعطیلات نرخ هر کیلو مرغ از روز یکشنبه تا کنون ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

یوسف خانی با اشاره به پیش بینی وضعیت قیمت مرغ بیان کرد: طی دو هفته آینده پیش بینی می شود که قیمت مرغ به مرز ۷ هزار تومان که نرخ مصوب وزارت جهاد است، برسد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به وضعیت بازار ماهی اظهارداشت: دو ماهی است که قیمت ماهی در بازار با ثبات بوده  و به سبب فصل گرما و کاهش مصرف  اقلام پروتئینی تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به قیمت اقلام پرمصرف ماهی تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو شیر جنوب با نرخ ۲۷ هزار تومان، کپور ۱۵ هزار تومان،قزل آلا ۱۲ هزار تومان، تیلاپیا ۱۹ هزار تومان، آزاد ۸ هزار و ۵۰۰ تومان،هامور جنوب ۲۰ هزار تومان،حلوا سیاه ۲۴ هزار تومان، شوریده ۲۲ هزار تومان، سنگسر طلایی ۱۷ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان

بخش نظردهی بسته شده است..