کلاهبرداری میلیاردی با ترفند اقامت در اروپا

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۷ فقره سابقه کلاهبرداری در شهر‌های مختلف کشور، در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مأموران پلیس فتای شهرستان بافق با اطلاع کلاهبرداری از یک نفر به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان، با پیگیری و تحقیق از مالباخته متوجه شدند که فردی در فضای مجازی با تبلیغ اخذ اقامت در کشور‌های اروپایی از افراد کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: مأموران پلیس فتا شهرستان بافق با اقدامات فنی و پلیسی، متهم را شناسایی کردند و طی استعلامات لازم متوجه شدند که وی از چندین شهر دیگر در کشور نیز از افراد مختلف کلاهبرداری کرده و تحت پیگرد قانونی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر و با توجه به اینکه این کلاهبردار فرد سابقه داری است، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و محل سکونتش در یکی از شهر‌های جنوبی کشور شناسایی شد.

بهدانی فرد تصریح کرد: متهم با اقدامات پلیسی به صورت نامحسوس به استان یزد دعوت شد و طی عملیاتی غافلگیرانه در فرودگاه یزد دستگیر و به یگان انتظامی بافق دلالت داده شد.

وی گفت: متهم تاکنون با هفت فقره سابقه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کرده که پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..