اجرای نمایش «بی نشون» ویژه آزادی زندانیان غیرعمد در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای نمایش اجتماعی «بی نشون» با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد.

«سید مسعود عظیمی» در این باره افزود: به همت گروه تئاتر باران و ستاد دیه استان یزد، نمایش «بی نشون» در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری به روی صحنه رفت.

این مسئول گفت: این نمایش با موضوع گذشت و بخشش ویژه هفته قوه قضاییه اجرا و کلیه عوائد از فروش این اثر هنری به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است در طول اجرا از مقامات قضایی استان، خیرین و صاحبان کسب و کار دعوت به عمل آید تا با حضور آنها شاهد جمع مبالغی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

عظیمی گفت: این اثر هنری به تهیه کنندگی «مجید ذهبی» که تاکنون تهیه‌کنندگی سه اثر نمایشی «عامدانه،عاشقانه، قاتلانه»، «خشکسالی و دروغ» و «قندخون» و همکاری با ستاد دیه استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش «رهایش» را در کارنامه خود دارد، به روی صحنه رفته است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، نمایش اجتماعی «بی نشون» به کارگردانی «مرتضی کوراغلی»، نویسندگی «رضا امیرخانی » و با حضور بازیگرانی همچون «علی هویدایی » « حسن کوراغلی » و تعدادی دیگر از هنرمندان یزدی در پلاتوی تالار هنر اجرا و کلیه عوائد این اثر به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تعلق می‌گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..