نشست هم‌اندیشی و توانمندسازی روابط عمومی ورزشی یزد برگزار شد

پورسلمان: مردمی کردن ورزش از اولویتهای ورزش و جوانان یزد است

نشست هم اندیشی و توانمندسازی مسئولان روابط عمومی هیاتهای ورزشی و ادارت ورزش و جوانان شهرستهای یزد در روستای هدف گردشگری دربید برگزار شد.

در این نشست ضمن هم‌اندیشی و تبادل تجربیات روابط عمومی‌ها، دوره‌های آموزشی پیرامون مباحث خبرنویسی، تولید محتوی و ارتباط با رسانه‌ها به مدت چهار ساعت و با مدرسی «علی امینی» برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این نشست همچنین از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی این روستای هدف گردشگری بازدید کردند.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورش و جوانان استان یزد در این نشست با تاکید بر اجتماع مخور بودن رویدادهای ورزشی، این را خاصیت ورزش خواند و گفت: مردمی کردن ورزش از اولویتهای اداره کل ورش و جوانان استان یزد است.

وی نحوه ارائه رویدادهای ورزشی را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: این که به چه نحوی یک رویداد به تمام اقشار جامعه ارائه شود، کار رسانه‌هاست.

پورسلمان تبیین دستاوردهای ورزشی را توسط روابط عمومی‌های این حوزه در برهه زمانی حاضر مهم دانست و گفت: هر کدام از ما برای رقم خوردن این دستاوردها در تلاشیم ولی روابط عمومی ‌ها در صف اول تبیین این جهاد قرار دارند.

وی اساس مدال آوری را افتخارآفرینی ذکر کرد و گفت: باید افتخارآفرینی را نشر دهیم تا با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، انگیزه مدال آوری را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ استان یزد در حال حاضر دارای ۴۷ هیات ورزشی و یازده اداره ورزش و جوانان در شهرستانهای استان است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..