حضور بندرخشک پیشگامان در جمع صنایع برتر استان یزد

بندرخشک پیشگامان در نمایشگاه صنایع برتر استان یزد شرکت می کند.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در این جشنواره که به منظور پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد، صنایع برتر استان به ویژه واحدهای تولیدی که بر اساس بندهای ۲۴‌گانه سیاست‌های ابلاغی عملکرد یا برنامه منسجمی اجرا کرده یا در دست اجرا دارند، شناسایی و معرفی شده اند.

این نمایشگاه با هدف شناسایی صنایع برتر استان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این واحدها و همچنین به منظور شناسایی توانمندی‌های تخصصی صنایع و معادن استان برگزار می‌شود.

بندر خشک پیشگامان اولین بندر خشک تعاونی کشور است که در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار در استان یزد در حال اجرا می باشد.

در این نمایشگاه علاوه بر شناسایی واحدهای پیشرو در مسیر اقتصاد مقاومتی، سایر صنایع نیز توانمندی‌ها و مشکلات خود را ارائه می دهند و از ظرفیت‌هایی که در این جشنواره به دور هم جمع می‌شوند، برای بهبود وضعیت خود بهره می برند.

بندرخشک پیشگامان در شش حوزه از بندهای۲۴‌گانه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی صاحب جایگاه هست و بر همین اساس در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۲ لغایت ۲۵ تیرماه سال جاری در سالن نمایشگاه های کارخانه جنوب یزد (واقع در خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر) برگزار خواهد شد. ساعت بازدید از ۱۷ الی ۲۲ می باشد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..