قتل اعضای یک خانواده توسط خواستگار

به گزارش یزدی نیوزمردی پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر موردعلاقه اش به خانه آنها حمله و خون بپا کرد.

مردی پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر موردعلاقه اش به خانه آنها حمله و خون بپا کرد.

ساعت دو و ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه وقوع یک فقره جنایت هولناک در یک ساختمان مسکونی در شیراز، به کلانتری اعلام شد.

با حضور تیم بررسی صحنه جرم در محل و پس از بررسی دقیق، مأموران متوجه جسد یک دختر و پسر جوان شدند که بنا بر اظهارات اعضای خانواده ، خواهر و برادر بودند.

با اعلام خبر کشف جسد متعلق به این دختر و پسر جوان و اظهارات خانواده آنها مجروح شدن پدر خانواده نیز با ضربات متعدد چاقو و انتقال به بیمارستان به کارآگاهان گزارش شد، بلافاصله مأموران در محل حاضر و پس از انجام بررسی های اولیه، موضوع به اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام می شود.

با حضور قاضی درخشان ، بازپرس دادسرای امور جنایی شیراز، تیم بررسی صحنه جرم اداره آگاهی و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل و انجام معاینات اولیه، علت مرگ دختر و پسر جوان خونریزی شدید ناشی از ضربات متعدد چاقو اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور درخشان، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اداره اطلاع پیدا کردند که از حدود چند ماه پیش جوانی با معرفی خود به عنوان خواستگار مدعی شده قصد ازدواج با دختر جوان را دارد.

بنا بر اظهارات خانواده ، دختر جوان تمایلی به ازدواج نداشته اما با این وجود این جوان همچنان اصرار به ازدواج با دختر جوان را داشته است.

همچنین در ادامه تحقیقات، خانواده دو قربانی در اظهارات خود عنوان داشتند که این جنایت توسط خواستگار دخترشان رخ داده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص احتمال وقوع جنایت از سوی وی، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت خواستگار شکست خورده شدند.

همزمان با حضور بازپرس پرونده و کارآگاهان هویت واقعی این جوان شناسایی و کارآگاهان پیش از عملیات دستگیری و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که وی از اتباع بیگانه بوده و قصد خروج از کشور را دارد. سرانجام با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم، وی دستگیر اما در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد.

با وجود انکار جنایت از سوی متهم، کارآگاهان در حضور بازپرس پرونده اقدام به بازرسی دقیق از محل سکونت متهم کرده و موفق به سرنخ هایی شدند. در نهایت متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل دختر مورد علاقه اش و برادر او اعتراف کرد. متهم در اظهارات خود و در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: زمانی که با خانواده دختر جوان درگیر شدم تصمیم به قتل گرفتم از این رو نیمه شب حادثه با قصد و نیت قبلی به خانه آنها حمله ور شدم.

به گزارش خبرجنوب، وی ادامه داد: در این میان با چاقویی که به همراه داشتم دختر جوان، برادر و پدرش را زخمی کرده و پس از اطمینان از قتل آنها از محل فرار کردم. فکر می کردم این سه نفر کشته شده باشند اما گویا پدر خانواده زنده است.

در ادامه متهم برای صدور قرار بازداشت قانونی به دادسرای جنایی اعزام و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی جهت مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت و … در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

بخش نظردهی بسته شده است..