همایش تجلیل از نخبگان علمی مهریز

در همایشی از هفتاد دانش آموز برتر مهریزی تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت:برگزاری این همایش جهت تعالی و گسترش تعلیم و تربیت استان و شهرستان بسیار موثر می‌باشد.

رحیمی‌نژاد با قدردانی از برگزاری آیین تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و برتر علمی مهریز افزود: تمامی موفقیت‌های علمی و پرورشی در سایه تلاش مخلصانه و داشتن هدف و برنامه‌ریزی دقیق کسب می‌شود.

وی ادامه داد:این قبیل فعالیت‌ها و سرمایه گذاری‌ها شاهد پیشتاز بودن استان در عرصه تعلیم و تربیت خواهیم بود و برای داشن آموزان جهت رسیدن به اقتصاد دانش بنیان و تولید دانش بنیان نقش موثری دارد.

فروزان‌نیا خیر نیز در این آیین به اهمیت تلاش مضاعف دانش‌آموزان با همکاری مسئولان و خانواده‌ها برای رسیدن به اهداف متعالی و سعادت اشاره کرد و از تلاش آموزش و پرورش قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان باید قدر لحظات تحصیل را بدانند و تمامی همت خود را در قالب برنامه مدون صرف رسیدن به اهداف متعالی کنند و در این راه خستگی و رکود معنا ندارد و موفقیت از آن افرادی است که بیشتر تلاش می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز در ادامه اظهار داشت: برای بیستمین بار این همایش در شهرستان مهریز برگزار شده است و در این همایش از هفتاد داش آموز برتر مهریزی مقطع اول و دوم متوسطه تجلیل شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..