نمایشگاه مهدوی ذخیره طلایی در یزد برگزار می‌شود

نمایشگاه مهدوی «ذخیره طلایی» همزمان با دهه امات و ولایت با هدف امید آفرینی و جهاد تبیین در یزد برگزار می‌شود.

«محمود رستگاری» مدیر بنیاد فرهنگی حضت مهدی موعود(عج) استان یزد ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از عید قربان تا عید غدیر در حسینیه ثارالله یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که شب شعر مهدوی، سخنرانی و نشست تخصصی مهدویت ویژه دانشجویان و حضور شاعران کشوری در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد، گفت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

حجت الاسلام «عباسعلی‌پور» مدیر فرهنگ و آموزش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) طی سفر به یزد و بازدید از مکان برگزاری و روند اجرای نمایشگاه، در نشست با مسئولان برگزاری این نمایشگاه به این گروه جوان برای برگزاری این نمایشگاه تبریک گفت و اظهار کرد: در این نمایشگاه مقصود و محتوا اول به صورت فعالیت هنری به مخاطب بیان می‌شود و بعد راویان نقش مهم و به سزایی دارند، استفاده از راویان با دانش بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی و بحث جهاد تبیین است چرا که فلسفه بحث مهدویت نیز امیدآفرینی است و جامعه‌ای که به آینده امیدوار باشد هیچگاه در برابر ظلم سر فرود نمی‌آورد. بحث امیدآفرینی باید غرفه به غرفه این نمایشگاه مشهود باشد و صرف اینکه گزاره تاریخی دیده شود، اثرگذاری بالایی ندارد.

مدیر آموزش بنیاد در ادامه افزود: ما در بنیاد هم از نظر محتوایی و هم از نظر تأمین اطلاعات برای راویان در کنار شما هستیم و هر زمان که کمکی خواسته باشید در خدمت هستیم.

عباسعلی پور به بیان نکاتی برای هر کدام از غرفه‌های نمایشگاه نیز پرداخت و افزود :مصاف حق با باطل و هدف خلقت انسان از پیام‌های برپایی این نمایشگاه است.

در این نشست همچنین دو نفر از اعضای برگزاری نمایشگاه به بیان جزئیاتی از این نمایشگاه و جزئیات ۱۴ غرفه نمایشگاه از جمله حال در هال، تولد طلایی، عصر امروز، صعود چهل ساله و ذخیره طلایی پرداختند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..