کاهش ده هزارتومانی قیمت گوشت قرمز در یزد

رییس صمت استان یزد، از کاهش ده هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد درنشست کارگروه تنظیم بازار استان از مسئولان خواست مصوبات، این کارگروه را جدی بگیرند و بر اجرای مصوبات بطور جدی نظارت داشته باشند.

در ادامه این نشست، علمدار رییس صمت استان یزد از کاهش ده هزارتومانی قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد و اظهار داشت: گوشت قرمز گوسفندی با قیمت هر کیلو ۱۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان و گوشت شتر با قیمت هر کیلو ۲۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

علمدار همچنین از تامین روغن موتور و سیمان در استان خبر دادو گفت:روغن موتور در استان در حد نرمال و کافی وجود دارد و مشکلی در تامین روغن موتور نیست و در خصوص تامین سیمان رایزنی با اداره برق صورت گرفته تا تنها واحد تولید سیمان استان یزد با خاموشی مواجه نشود.

وکیلی رئیس جهاد کشاورزی استان هم دراین نشست از تامین گوشت مرغ به حدکافی در استان خبر دادو اظهار داشت: حدود دو میلیون و یکصد هزار جوجه ریزی در واحد‌های تولیدی استان انجام گرفته است.

 

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان هم در این نشست با اشاره به اینکه دامداران نگرانی بابت تامین نهاده‌های دامی نداشته باشند، اظهار داشت:روزانه به طور متوسط ۳۵-۴۰ کامیون نهاده دامی از مبادی ورودی به استان حمل می‌شود.

سلیم افزود:قیمت هر کیلو جو و ذرت از مبادی ورودی ۱۱۳۰۰ تومان و در انبار ۱۲۱۱۰ تومان است و قیمت هر کیلو کنجاله سویا ۱۶۳۰۰ تومان در مبادی و به قیمت ۱۷۱۱۰ تومان در انبار تحویل دامداران می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..