برگزاری جشنواره «نه به اعتیاد» در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری چهارمین جشنواره اجتماعی «نه به اعتیاد» از اول تیرماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام مجتبی صداقت با اشاره به برگزاری جشنواره “نه به اعتیاد” برای چهارمین دوره متوالی گفت: بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته بهترین راه حل در کنترل و مقابله با اعتیاد، پیشگیری و ارائه آموزش‌های موثر به عموم افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: به همین منظور نیز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، همکاری ویژه و موثری را با دستگاه‌های متولی در این حوزه با هدف آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: نامگذاری یک هفته با شعار «نه به اعتیاد» بهانه‌ای است تا به حل مسئله این معضل اجتماعی بیشتر پرداخته شود و از آنجایی که آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد، تعادل جامعه را مختل می‌کند، باید با یک عزم عمومی، دست به دست هم داده شود تا جامعه را در برابر این بلای خانمان سوز مصون گردد.

 

صداقت نسبت به تاثیر اقدامات در بحث پیشگیری و آموزش مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد ابراز امیدواری کرد و گفت: بهتر است اجرای اینگونه برنامه‌ها منحصر به زمان خاصی نباشد و در طول سال تداوم یابد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..